"mp3 downloads hanyalah untuk di kongsi sahaja; kepada rakan-rakan, untuk mendapatkan full album jangan lupa belilah yang original
di samping dapat menyokong band-band muzik tanah air dan antarabangsa"

"this originally shrill da_harmonic since 2004"

Wednesday 28 September 2011

Irwansyah - Tentang Perasaanku




Aku takkan lelah menunggu
Hingga waktu ajal menjemputku
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu
Aku harus tetap menunggu


Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap menunggumu
Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu 


Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu
Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamuIngin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring 
Sampai mati aku akan tetap akan tetap menunggumu


Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmuAgar 
kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamuIngin ku berikan sisa waktukuDan sisa umurku

No comments:

Post a Comment